20.04.2020

Poznajmy się!

Chciałabym Cie serdecznie powitać na moim blogu!

Poznajmy się bliżej:

Nazywam się Karina, mam prawie 23 lata i mieszkam w Warszawie. Jestem fanką samodzielności, umiem sporo różnych rzeczy - od makijażu po wymianę świec zapłonowych w samochodzie. Moim zdaniem jest to wspaniała cecha, która pozwala nie oczekiwać niczego od innych, a wyłącznie od siebie. To z kolei prowadzi do większej samowystarczalności i do dumy, że umie się tak wiele.


Jestem w trakcie studiów magisterskich na kierunku Zarządzanie i Dowodzenie. Jestem osobą, która naprawdę lubi swój kierunek, dzięki czemu będą przewijać się tu treści również w tym temacie.
Poza edukacją mam wiele innych pasji i umiejętności, z którymi chciałabym się z Tobą podzielić.
Są to między innymi:

  • Makijaż - moja przygoda w tym temacie zaczęła się po mojej studniówce (czyli około 4 lata temu) gdy nie umiałam się sama pomalować na tak dużą okazję. Jestem typem człowieka który lubi mieć nad wszystkim kontrolę więc postanowiłam się nauczyć sztuki makijażu - i tak oto prowadzę Instagrama o tej tematyce już od około 2 lat (@karinagurl).
  • Sport i dieta- od zawsze jestem zwolenniczką aktywności fizycznej. Od pewnego czasu zaczęłam regularnie chodzić na siłownię, co stało się moim ukochanym miejscem do spędzania czasu oraz pracy nad sobą. Poza tym kocham jeździć na rolkach i grać w piłkę nożną. Jeśli chodzi o dietę to sukcesywnie edukuje się w tej kwestii aby wiedzieć, co najlepiej wpływa na mój organizm i dzięki czemu zwiększę efektywność. Dodatkowo uwielbiam gotować!
  • Rozwój osobisty - od około roku namiętnie czytuję książki z zakresu rozwoju osobistego i biznesu. Jest to temat który znalazł szczególne miejsce w moim sercu, ponieważ uwielbiam przedsiębiorczość i samorozwój - to pozwala stawać się coraz to szczęśliwszym człowiekiem. Z pewnością podzielę się z Tobą nie jedną świetną książką, ale i filmem - bo je też w większości uważam za rozwojowe.
  • Oszczędzanie - jestem osobą oszczędną, pomogłam nie jednej osobie podejmować dobre decyzje w tym temacie. Oszczędzać można w każdym aspekcie życia, zatem na pewno nie raz będziesz mógł/mogła przeczytać tu na ten temat.
Inne rzeczy, które lubię:
Nagrywać i montować filmy, oglądać ciekawe filmy i seriale (najlepiej przy okazji doszkalając swój angielski), robić sobie samej paznokcie hybrydowe, komponować outfit'y, dodatkowo interesuję się samochodami i kocham nimi jeździć.


Tu znajdziesz moje media społecznościowe:


Teraz Twoja kolej! Napisz coś o sobie w komentarzu, poznajmy się!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuje Ci za komentarz!